בניית אתר לעסק לא חייב להיות עסק יקר

בחינת תעשיית הטכנולוגיה בשנים האחרונות מעלה כי קצב השינויים והעדכונים בחזית זו הינו מהיר ודינמי, בהקשר זה גם תחום בניית אתרי אינטרנט אינו יוצא מן הכלל.

בהתאם לאמור לעיל הרינו להצביע על אחת המגמות המסקנות והמעניינות בתחום בניית האתרים והיא – פיתוחן של פלטפורמות טכנולוגיות המאפשרות גם למשתמשים אשר אינם בעלי ידע טכנולוגי מתקדם להקים אתר אינטרנט מקצועי, מעוצב ואיכותי ולעשות כן בעלות פחותה במידה ניכרת מן הרף שהיה מקובל בעבר.

הקמת אתר, מבעלי מקצוע למערכת מקצועית

עד לא מכבר הפרקטיקה המקובלת להקמת אתר אינטרנט בסטנדרט מקצועי, הצריכה את קיבוצם של מספר של בעלי מקצוע מיומנים לכלל צוות עבודה מתואם. מספרם והתמחותם של בעלי המקצוע נבנה כמובן ממורכבותו הטכנולוגית והעיצובית של האתר המיועד, אולם ככלל ניתן לומר כי שני תחומים מקצועיים היוו הכרח בהקמת אתר: תכנות האתר ועיצוב האתר.

רמת המקצועיות והמיומנות הנדרשת בשני התחומים שצוינו לעיל לצורך הקמת אתר אינטרנט איכותי וראוי, באה לידי ביטוי גם ברמת תימחור שעות העבודה של בעלי מקצוע מיומנים בשני התחומים כאחד. פועל יוצא של רמת תימחור גבוהה זו היה מיצוב עלות הקמת אתר אינטרנט סביב כמה אלפי ₪ ברף התחתון בתחום ועד כמה עשרות אלפי ₪  להקמת אתר בעל רמת מורכבות גבוהה יותר. המקור לשינוי בפרקטיקה היקרה שתוארה לעיל הינו פיתוחן של מערכות טכנולוגיות המבצעות למעשה בצורה אוטומטית חלק נכבד מהעבודה שהייתה בעבר מתבצעת על ידי בעלי מקצוע.

ההיגיון מאחורי פיתוחן של מערכות אלה היה כי למעשה מתקיים דמיון טכנולוגי ועיצובי בתשתית מאחורי רבים מאתרי האינטרנט ועל כן אין הצדקה לבצע עבודה דומה שוב ושב בכל הקמת אתר וניתן להקים באופן חד פעמי את אותה תשתית ועליה להקים מספר רב של אתרים.

הקמת אתר בחיסכון כספי ניכר       

השימוש באותן מערכות טכנולוגיות אשר הוצגו בפסקה לעיל מאפשר כיום לבעלי עסקים לבצע חלק ניכר מעבודת הקמת אתר לעסק בעצמם. הממשק הנוח לתפעול וההשענות על מערכות קיימות מאפשר גם למשתמשים אשר אינם מצוידים בידע טכנולוגי מתקדם, לייצר אתר מקצועי בעיצוב איכותי בחיסכון, אשר יכול להגיע לאלפי ₪ לעומת רף המחירים שהיה נהוג בתחום בעבר.

עוד מאמרים בנושא

בניית דפי נחיתה בוורדפרס
בני פרץ

בניית דפי נחיתה בוורדפרס

דף נחיתה חד וממוקד הוא כלי שיווקי אפקטיבי להפליא. וורדפרס, מערכת ניהול התוכן הפופולרית ביותר באופן כללי, היא הפלטפורמה המתאימה ביותר ליצירת דפי נחיתה שכאלה

קרא עוד »
וורדפרס
בני פרץ

אתר וורדפרס – יתרונות

השאלה למה אתר וורדפרס נשאלת לעתים קרובות, וזאת משום שגם גם מי שאינו מומחה לבניית אתרים שמע על הפלטפורמה הפופולרית.

קרא עוד »
בניית אתר תדמית וורדפרס
בני פרץ

בניית אתר תדמית וורדפרס

אתר תדמית הוא אחד הכלים האפקטיביים ביותר למיתוג העסק – כל עסק, קטן או גדול, בכל תחום פעילות. בהתאם בניית אתרי תדמית היא שירות בעל

קרא עוד »
בניית אתרי וורדפרס
בני פרץ

בניית אתר מסחר אי-קומרס

בניית אתר מסחר אי-קומרס בעידן שבו היקפי הקניות באינטרנט נמצאים במגמת עלייה משמעותית, ובענפים מסוימים אפילו דרמטית, אתר מסחר (E-Commerce) הוא נכס של ממש לכל

קרא עוד »

התקדמו לאתר וורדפרס

אתר תדמית 3000₪ בלבד!

דילוג לתוכן