בניית אתרי וורדפרס

הקמת אתרי וורדפרס

וורדפרס היא פלטפורמת הקמה ועיצוב של אתרי אינטרנט, שהקונספט המרכזי העומד מאחוריה הוא הנגשת תהליך ההקמה של אתרים לכל אדם המעוניין לבנות אתר, גם אם אין לו את הידע המקצועי בתחום של תכנות ועיצוב אתרים.

פלטפורמה זו מבוססת על אין ספור תבניות עיצוב, תוספי תכנות ועוד שורה של כלים אותם ניתן ליישם ולהוסיף לאתר בקלות רבה מתוך ממשק ניהול מאוד נוח ואינטואיטיבי. יחד עם זאת, אם חשוב לכם להעביר את המסר של עסק מקצועי ורציני, חשוב שהאתר שלכם ייראה וינוהל בצורה מקצועית, שבסופו של דבר כן דורשת מעורבת של אנשי מקצוע.

מגוון כלים ועיצובים ייחודיים

אתר בקליק היא חברה המתמחה בבנייה ועיצוב אתרים, ובכלל זה גם ובעיקר באמצעות פלטפורמת וורדפרס. עבודה עם החברה מבטיחה לכם יישום מקצועי של תהליך ההקמה, באמצעות עיצובים וכלים ייחודיים שיסייעו לכם לבדל את האתר ביחס לאתרים מתחרים אחרים, להבליט אתכם אל מול אתרים אחרים, ולהעניק לאתר שלכם מראה מקצועי ומכובד, בדיוק כמו ערכי היסוד היושבים בבסיס הפעילות העסקית שלכם.

בניית אתרים על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר

בניית אתר אינטרנט היא משימה לא פשוטה, גם כאשר מדובר על פלטפורמת וורדפרס, בעיקר בעידן בו רגילים הצרכנים לסטנדרטים מאוד גבוהים, שעליכם להשתוות אליהם לפחות כדי לשרוד, ולעבור אותם על מנת לבלוט אל מול המתחרים. אתר בקליק עושה שימוש במגוון כלים מתקדמים ומערכות שנבנו על ידי החברה עצמה עבור פלטפורמת וורדפרס, מציעה מגוון תבניות בעיצובים ייחודיים המותאמים ללקוח באופן אישי, מספקת יכולות בנייה מתקדמת עם תמיכה מלאה בעברית וכן מקפידה על רספונסיביות מלאה עם התאמה לאתרים ניידים בטלפון נייד.

יכולות עצמאיות, עם תמיכה מקצועית

אם כך, מה היתרון של וורדפרס עבורכם? ובכן, העבודה עם וורדפרס מאפשרת לחברת אתר בקליק להציע את שירותי בניית האתרים שלה בעלויות נמוכות הרבה יותר, מאשר לו היה צורך בבניית האתר מאפס, וכן מאפשרת לכם להיות מעורבים מאוד בניהול האתר, ללמוד על מאפייני תנועת הגולשים באתר ולבצע עוד שורה של פעולות באופן עצמאי, עם תמיכה שלנו על פי הצורך.

עוד מאמרים בנושא

בניית דפי נחיתה בוורדפרס
בני פרץ

בניית דפי נחיתה בוורדפרס

דף נחיתה חד וממוקד הוא כלי שיווקי אפקטיבי להפליא. וורדפרס, מערכת ניהול התוכן הפופולרית ביותר באופן כללי, היא הפלטפורמה המתאימה ביותר ליצירת דפי נחיתה שכאלה

קרא עוד »
וורדפרס
בני פרץ

אתר וורדפרס – יתרונות

השאלה למה אתר וורדפרס נשאלת לעתים קרובות, וזאת משום שגם גם מי שאינו מומחה לבניית אתרים שמע על הפלטפורמה הפופולרית.

קרא עוד »
בניית אתר תדמית וורדפרס
בני פרץ

בניית אתר תדמית וורדפרס

אתר תדמית הוא אחד הכלים האפקטיביים ביותר למיתוג העסק – כל עסק, קטן או גדול, בכל תחום פעילות. בהתאם בניית אתרי תדמית היא שירות בעל

קרא עוד »
בניית אתרי וורדפרס
בני פרץ

בניית אתר מסחר אי-קומרס

בניית אתר מסחר אי-קומרס בעידן שבו היקפי הקניות באינטרנט נמצאים במגמת עלייה משמעותית, ובענפים מסוימים אפילו דרמטית, אתר מסחר (E-Commerce) הוא נכס של ממש לכל

קרא עוד »

התקדמו לאתר וורדפרס

אתר תדמית 3000₪ בלבד!

דילוג לתוכן