בניית אתר וורדפרס

אתר בקליק, אתם לא לבד

אחד היתרונות הבולטים בבנית אתר וורדפרס אצלנו בחברה היא האפשרות לכל רוכש אתר אינטרנט לעסק לנהל את האתר בעצמו, גם אם אינו אדם בעל ידע טכנולוגי יוצא דופן. על מנת לאפשר זאת פותח המוצר וממשקיו, כך שתפעולם יהיה קל ופשוט ככל האפשר. אולם למרות האמור, קל להבין מדוע אנשים שלא התנסו בעבר בבניית אתר אינטרנט, עשויים לחשוש לקחת על עצמם את המשימה של ניהול האתר, שכן חשש ממערכות טכנולוגיות הינה תופעה מוכרת בתחומים טכנולוגיים רבים נוספים. על מנת לסייע ללקוחות המוצר בהתמודדות עם חשש מובן זה, כוללת העסקה" גם מערך תמיכה מקיף ויסודי. חשוב לציין כי מערכת וורדפס מציעה פתרון מלא ושלם לכל הפרטים והפעולות הנדרשות בעת ניהול האתר, כך שבמהלך הקמת האתר לא תידרשו להפעלת תוכנות חיצוניות כלשהן ובהתאם לא יידרש ממכם ידע בהפעלת תוכנות שכאלה.

תמיכה אונליין, מרכז הדרכה מקוון

על בסיס ניסיונם של משתמשי המערכת ומפתחיה, מציעה מערכת "אתר בקליק" מרכז הדרכה אינטרנטי הכולל מאגר נרחב של טיפים ותשובות לשאלות נפוצות שהועלו על ידי משתמשים. על כן במידה ובמהלך העבודה על הקמת האתר נתקלתם בשאלה או בעיה כלשהי, מומלץ כי תבקרו באתר מרכז ההדרכה. סביר מאוד להניח כי השאלה המציקה לכם הועלתה בעבר על ידי משתמש אחר ונענתה. כמו כן עיון וקריאת המידע המופיע באתר מרכז ההדרכה, יכול לחשוף בפניכם אופציות נוספות במערכת, בהן יתכן כי לא הבחנתם במבט ראשוני. כך תוכלו לנצל את יכולות המערכת במלואן וליצור את האתר הטוב ביותר עבור העסק שלכם.

תמיכה אישית וליווי צמוד

מבלי להפחית בחשיבותו של המידע הטקסטואלי, אין ספק כי ישנם משתמשים לא מעטים המרגישים נוח יותר לקבל מענה אנושי. על מנת לענות על צורך זה, לצד מרכז התמיכה וההדרכה המקוון, רכישת מוצר "אתר בקליק" מקנה לכם גם אפשרות להיעזר בנציגי שירות ותמיכה טכנית, אשר יספקו לכם מענה לכל שאלה ובעיה וילוו אתכם לכל אורך תהליך הקמת האתר, עד לסיומו לשביעות רצונכם המלאה.

עוד מאמרים בנושא

בניית אתר וורדפרס
בני פרץ

אתר בקליק, אתם לא לבד

אחד היתרונות הבולטים בבנית אתר וורדפרס אצלנו בחברה היא האפשרות לכל רוכש אתר אינטרנט לעסק לנהל את האתר בעצמו, גם אם אינו אדם בעל ידע

קרא עוד »

התקדמו לאתר וורדפרס

אתר תדמית 3000₪ בלבד!

דילוג לתוכן