וורדפרס

אתר וורדפרס – יתרונות

השאלה למה אתר וורדפרס נשאלת לעתים קרובות, וזאת משום שגם גם מי שאינו מומחה לבניית אתרים שמע על הפלטפורמה הפופולרית.

אינספור אפשרויות, עלות נמוכה

וורדפרס היא מערכת קוד פתוח. בהתאם, מפתחים בכל רחבי העולם יכולים להוסיף לה תבניות עיצוב ואפשרויות אחרות. יכולים – ועושים זאת. עבור מי שבונה אתר בוורדפרס התוצאה היא עושר אינסופי כמעט של אופציות ויכולת ליצור אתר שמותאם באופן מושלם לצרכי הלקוח, גם בהיבט הוויזואלי וגם מבחינה תוכנית.

בנוסף, בזכות הקוד הפתוח ושלל התוספים, חלקם חינמיים ואחרים המוצעים במחיר סביר מאוד, עלות הבנייה תהיה נמוכה וגם זו כמובן תשובה מצוינת לשאלה למה אתר וורדפרס.

התאמה מושלמת לדרישות של גוגל ולסמארטפונים

אתרי וורדפרס נראים מצוין בכל סוגי המכשירים, ובפרט בסמארטפונים – יתרון משמעותי מאוד בעידן שבו חלק גדול מהגלישה מתבצע באמצעות הטלפונים החכמים ועל גבי מסך קטן יחסית. עוד סיבה טובה לבחור בפלטפורמה שנפתחה לקהל הרחב ב-2003, ומאז כמובן השתכללה עוד ועוד, היא האפשרות לקדם את אתרי הוורדפרס בגוגל ביעילות רבה – בין השאר בזכות פלאגינים דוגמת Yoast וגם W3 Total Cache, XML Sitemaps ו-All in One Schema Rich Snippets .

אגב, בוורדפרס יש פלאגין (תוסף) לכמעט כל צורך שרק תחשבו עליו: יצירת קשר (בפייסבוק / ווטסאפ וכו'), הוספת טפסים, ניהול רשימת לידים, חלונות קופצים, גלריות רספונסיביות, קיצור זמן טעינת דפים, פעולות שונות הקשורות למסחר אלקטרוני ועוד. כל תוסף כזה מבהיר עוד יותר למה אתר וורדפרס הוא הבחירה של רוב המומחים בתחום.

שליטה מלאה באתר של הבעלים ותחזוקה נוחה

וורדפרס היא כאמור מערכת ידידותית מאוד למשתמש. יתרון זה בא לידי ביטוי גם כשבונים אתר וגם כשמתחזקים אתר קיים – מעדכנים אותו, מעשירים בתכנים חדשים, מוחקים דפים לא רלוונטיים וכו'. בזכות קלות העבודה עם המערכת, גם מי שאינו מומחה יכול לתפעל אתר בקלות יחסית. בהתאם, לאחר השלמת בניית אתר וורדפרס, הבעלים שלו מקבל אותו לרשותו ונהנה משליטה מוחלטת בו. אם ירצה, יתחזק אותו בעצמו, ובכל מקרה הוא חופשי לבחור כל חברת קידום שירצה – חופש פעולה שמתורגם גם לחיסכון כספי משמעותי.

עוד מאמרים בנושא

בניית אתר וורדפרס
בני פרץ

אתר בקליק, אתם לא לבד

אחד היתרונות הבולטים בבנית אתר וורדפרס אצלנו בחברה היא האפשרות לכל רוכש אתר אינטרנט לעסק לנהל את האתר בעצמו, גם אם אינו אדם בעל ידע

קרא עוד »

התקדמו לאתר וורדפרס

אתר תדמית 3000₪ בלבד!

דילוג לתוכן