בניית אתר וורדפרס

אתר וורדפרס, צריכים יותר?

בניית אתר וורדפרס מציע פתרון פשוט וקל לבעלי עסקים המעוניינים להקים אתר תדמית לעסק, בעצמם תוך חיסכון משמעותי בעלויות.

אולם גם עבור בעלי עסקים המעוניינים באתר אינטרנט לעסק הכולל יכולות מקיפות יותר מעבר לאתר תדמית, מציעה המערכת פתרונות מתאימים.

מעבר לחבילת הבסיס המוצעת לצרכנים הכוללת הקמת אתר תדמית בלתי מוגבל בתכניו, ניתן להוסיף לאתר תוספי וורדפרס מתקדמים, בין היתר מתחום הסחר האלקטרוני. באמצעות הוספת תוספי וורדפרס תוכלו להקים על אותה מערכת אתר תדמית לעסק וגם אתר סחר אלקטרוני בעל יכולות מתקדמות, דוגמת הצגה מלאה של קטלוג מוצרים, מתן אפשרות לביצוע רכישת מוצר דרך האתר וקבלת תשלום במספר שיטות תשלום שונות.

WooCommerce מערכת סחר אלקטרוני , האתר כחנות אינטרנטית

בין תוספי וורדפרס המתקדמים אותם ניתן להוסיף לאתר אינטרנט לעסק במערכת "וורדפרס" נציע לכם לבחון את התוספים המטמיעים באתר מערכת סחר אלקטרוני. הטמעת מערכת סחר אלקטרוני הופכת את אתר העסק שלכם ליותר מאמצעי שיווק לעסק, אלא למעשה לסניף אינטרנטי של העסק.

אתר וורדפרס בו גולשי האינטרנט יכולים לרכוש ישירות מוצרים. בפירושה המעשי מערכת סחר אלקטרוני מעניקה לכם אפשרות להציג מוצרים שונים באתר באמצעות מערכת קטלוג מוצרים מתקדמת ולקבל תשלום מלקוחות. מן העבר השני של המשוואה הצרכנית מאפשרת לגולשי האתר לבצע קניה של אותם מוצרים ישירות מהאתר או לבצע הזמנה למוצר מסוים.

פיי פל, תוספת חשובה לאתר סחר אלקטרוני

בעת הקמת אתר סחר אלקטרוני, עליכם לקחת בחשבון כי גם כיום ישנם עדיין צרכנים החוששים מעט מהזנת פרטי כרטיסי האשראי שלהם לאתר סחר אלקטרוני של עסק. הדבר נכון במיוחד כאשר מדובר באתר של עסק קטן ולא מוכר.

אמצעי תשלום מקובל בין צרכנים ברשת האינטרנט במקרים בהם מתגלה חשש שכזה הוא – פיי פל (PayPal)- שירות תשלום אינטרנטי מאובטח ואמין. ניתן לומר במידה רבה של ודאות כי הוספת אפשרות לביצוע רכישה באתר העסק שלכם באמצעות שירות פיי פל, תגדיל את הסיכויים כי גולשים רבים יותר יבחרו לבצע רכישה. בהתאם לאמור לעיל נשמח לציין כי אחד התוספים הזמינים במערכת "וורדפרב" הוא ממשק לשירות פיי פל. תוסף אשר יקנה למערכת הסחר האלקטרוני באתר שלכם בדיוק את אותה אפשרות מדוברת.

עוד מאמרים בנושא

אתר תדמית
בני פרץ

אתר תדמית

ברשת האינטרנט קיימים סוגים שונים של אתרים. חשוב לדעת זאת מאחר וחברה שמתמחה בבניית אתרים מציגה אפשרויות ממוקדות מאוד לבניית כל אתר בהתאם למטרה שלשמה

קרא עוד »
בני פרץ

אתר וורדפרס

אתר וורדפרס נוח ומרשים מחכה לכם כבר עכשיו רבים מבינים היום מדוע יש סיבות רבות להקים אתר עם מערכת וורדפרס. מדובר במערכת נוחה מאוד שמוכרת

קרא עוד »
בני פרץ

אתר לעורכי דין

מקצוע כמו עורך דין הוא כזה שמפנה את העוסקים בו לתחומים רבים. הכוונה היא שאנו יכולים למצוא עורכי דין שמתמחים בתחום הנדל"ן, כאלו שמתמחים בדיני

קרא עוד »

התקדמו לאתר וורדפרס

אתר תדמית 3000₪ בלבד!

דילוג לתוכן