בניית אתרי וורדפרס לעסקים

בניית אתרי וורדפרס לעסקים

וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן הפופולרית ביותר שיש, ובפער ניכר על המתחרות שלו (וויקס, ג'ומלה, דרופל ואחרות).

יותר מ-60% מהאתרים שנבנים באמצעות מערכת ניהול תוכן מוקמים על גבי הפלטפורמה הידידותית מאוד למשתמש ועתירת האפשרויות, ובפרט היא אופציה אופטימלית כשהמטרה היא עסקית – בין אם אתרי תדמית ובין אם אתרי מסחר.

בניית אתר וורדפרס
בניית אתרי וורדפרס לעסקים

היתרונות של וורדפרס לעסקים

בניית אתרי וורדפרס לעסקים מתאפיינת ב-3 יתרונות עיקריים:

  1. יחס עלות תועלת משתלם במיוחד – וורדפרס היא מערכת קוד פתוח, ולכן כוללת גם שפע עצום של תבניות עיצוב ושל פלאגינים שיצרו משתמשים בה ומפתחים מקצועיים. חלקם מוצעים בחינם ואחרים בעלות סבירה, ובכל מקרה ניתן לבנות אתרים עשירים ואיכותיים להפליא במחיר משתלם מאוד.
  2. שליטה מוחלטת של בעלי העסק באתר – לאחר השלמת הקמת האתר, בעל או בעלת העסק מקבלים אותו לידיהם ונהנים משליטה מלאה בו. וורדפרס היא מערכת ידידותית מאוד, ולאחר הדרכה מצד החברה שבנתה את האתר ולמידה קצרה, כמעט כל אחד ואחת יכולים להוסיף תכנים, לעדכן, לשנות תמונות, למחוק דפים שכבר אינם רלוונטיים ועוד.
  3. אבטחה ברמה גבוהה – אתרי וורדפרס הפכו בשנים האחרונות למאובטחים מאוד, ואם מקפידים על מספר דגשים חשובים בבנייה ובתחזוקה, בעלי האתר יכולים לישון בשקט ולדעת שלא יאונה לו שום רע.

על מה חשוב להקפיד כשבונים אתר וורדפרס לעסק?

הידידותיות למשתמש של וורדפרס הופכת את מלאכת בניית האתרים לעסקים באמצעותה לפשוטה יחסית מבחינה טכנית. למעשה, כמעט כל בעל או בעלת עסק יכולים להקים אתר בכוחות עצמם, ובמיוחד אם הוא לא מורכב מאוד.

יחד עם זאת חשוב להדגיש כי בניית אתרי וורדפרס לעסקים מחייבת גם הבנה מעמיקה בפן התוכני.

סיבה אחת היא הצורך ליצור חוויית משתמש מוצלחת במיוחד, וסיבה שנייה היא המחשבה על קידום עתידי בגוגל. מומחים מיומנים בבניית אתרים יודעים לבצע מחקר מילות מפתח, מחקר מתחרים, אפיון משתמשים ועוד פעולות שמייצרות בסיס ידע נרחב – ובזכותו אתר שירשים את הגולשים וישכנע אותם לבצע את הפעולות הרצויות מבחינת בעלי האתר.

לצורך האופטימיזציה הטכנית ויצירת אתר שמותאם באופן מלא לדרישות של גוגל ניתן, וכדאי כמובן, להשתמש בשלל התוספים שמציעה וורדפרס.

עוד מאמרים בנושא

בניית אתר וורדפרס
בני פרץ

אתר בקליק, אתם לא לבד

אחד היתרונות הבולטים בבנית אתר וורדפרס אצלנו בחברה היא האפשרות לכל רוכש אתר אינטרנט לעסק לנהל את האתר בעצמו, גם אם אינו אדם בעל ידע

קרא עוד »

התקדמו לאתר וורדפרס

אתר תדמית 3000₪ בלבד!

דילוג לתוכן