בניית דפי נחיתה בוורדפרס

בניית דפי נחיתה בוורדפרס

דף נחיתה חד וממוקד הוא כלי שיווקי אפקטיבי להפליא. וורדפרס, מערכת ניהול התוכן הפופולרית ביותר באופן כללי, היא הפלטפורמה המתאימה ביותר ליצירת דפי נחיתה שכאלה – בזכות מספר יתרונות משמעותיים.

עיצוב מדויק בעזרת אלמנטור

על-מנת שדף נחיתה יעמוד בציפיות שתולים בו, הוא חייב להיות מדויק מאוד. הכלל הזה תקף לגבי הניסוחים של הכותרות והטקסטים, לגבי בחירת התמונות, הפונטים, הצבעים וגם לעימוד, כלומר המיקום של כל אלמנט בדף, יש השפעה בלתי מבוטלת על שיעור ההמרה.

בניית דפי נחיתה בוורדפרס מאפשרת לדייק את העמוד בקלות ובמהירות. בהקשר זה כדאי להכיר את אלמנטור, תוסף שהוא למעשה עורך ויזואלי, כך שהבנייה מתבצעת באופן אינטואיטיבי ובגמישות מרבית.

בניית אתרים
בניית אתרים

חיבור לממשק שמירת לידים וטיפול בהם

במרבית המקרים מטרתו של דף הנחיתה היא איסוף לידים. לשם כך יש צורך בטופס יצירת קשר ידידותי מאוד לגולשים ובמנגנון יעיל לאיסוף הלידים וטיפול בהם. וורדפרס מספקת את שני המרכיבים הנ"ל: תוספים שונים ובהם למשל Contact Form 7 הפופולרי מאפשרים ליצור טופס השארת פרטים בדיוק לפי ההעדפות שלכם, וגם לצורך שמירה נכונה של פרטי הגולשים ישנם תוספים מעולים. דוגמה אחת היא Lenix Elementor Leads addon – שבעזרתו ייצוא הרשימה לקובץ אקסל הופך למשימה פשוטה במיוחד. כמו כן ניתן ליצור מנגנון התראה – למשל למייל – מיד כשגולש או גולשת רושמים את הפרטים שלהם, וכך להבטיח מענה מהיר מאוד לכל פנייה.

תפעול פשוט וזול של דף הנחיתה

יתרון משמעותי נוסף של בניית דפי נחיתה בוורדפרס הוא עלות התפעול הנמוכה שלהם. למעשה מרגע שהושלמה בניית הדף, הוא עובר לרשות הלקוח. הלקוח יכול לשכפל את התבנית, לעדכן תאריכים, לשנות תמונה, להזיז מרכיבים שונים בדף, לחדד מסרים ובעצם לבצע כל פעולה בכוחות עצמו – בקלות ובזמן קצר. כך לדוגמה ניתן ליצור בקלות רבה מבחני A/B לשיפור קמפיינים פרסומיים ולשכלול מתמיד של דף הנחיתה המקורי.

השליטה המלאה באה לידי ביטוי כמובן גם בחיסכון כספי משמעותי, והתוצאה: מקסימום תועלת במינימום עלות, ודף נחיתה שההשקעה הראשונית בו מתגלה כחכמה במיוחד.

עוד מאמרים בנושא

בני פרץ

בניית דף נחיתה

דפי נחיתה הידועים גם בשם המקצועי כ- MINI SITE, הם למעשה דפי אינטרנט ממוקדים היכולים לשמש אתכם לכל פעילות מקוונת כזו או אחרת במרחבי הרשת.

קרא עוד »
בני פרץ

בניית אתר וורדפרס סחר WooCommerce

הליכי עיצוב ובנייה של אתרי וורדפרס מיועדים לכל סוגי האתרים, לרבות, אתרי סחר היכולים לשמש אתכם למטרות מכירה של שירותים ומוצרים שונים ברשת האינטרנט.

קרא עוד »
בני פרץ

יתרונות אתר וורדפרס

בניית אתר וורדפרס WORDPRESS היא מערכת קוד פתוח המשמשת למטרות עיצוב ובנייה של כל סוגי האתרים. מערכת זו, מאפשרת לבעלי האתרים העושים בה שימוש, ליהנות

קרא עוד »
בני פרץ

בניית אתרי וורדפרס

עיצוב ובנייה של אתרי אינטרנט באמצעות מערכת ה-WORDPRESS, הינו תהליך עבודה מקצועי המאפשר לבעלי האתר ליהנות ממגוון רחב של יתרונות מרכזיים.

קרא עוד »
בני פרץ

למה אתר וורדפרס?

WORDPRESS (וורדפרס) היא מערכת קוד פתוח המיועדת למטרות עיצוב ובנייה של אתרי אינטרנט מכל סוג, לרבות, אתרי תדמית ואתרי מסחר מקוון.

קרא עוד »

התקדמו לאתר וורדפרס

אתר תדמית 3000₪ בלבד!

דילוג לתוכן