למה אתר וורדפרס?

WORDPRESS (וורדפרס) היא מערכת קוד פתוח המיועדת למטרות עיצוב ובנייה של אתרי אינטרנט מכל סוג, לרבות, אתרי תדמית ואתרי מסחר מקוון.

אחד מהיתרונות הבולטים של אתרי וורדפרס נובע מהעובדה שמערכת ה-WORDPRESS הינה מערכת קוד פתוח המאפשרת הטמעת שינויים ועדכונים באתר בכל רגע נתון וזאת באמצעות תוספי וורדפרס המפותחים על ידי קהילה גדולה של מפתחים מכל רחבי העולם.

מה חשוב לדעת על מערכת ה-WORDPRESS?

מערכת ה-WORDPRESS הושקה לראשונה בשנת 2003 ובתחילת דרכה היא שימשה בעיקר לצרכי הקמתם של דפי בלוג באינטרנט. במהלך השנים, המערכת ביססה את מעמדה כאחת מהמערכות האידיאליות ביותר לצרכי עיצוב ובנייה של אתרי אינטרנט, וזאת הודות לפיתוחם של אלפי תוספים הידועים בשם הכולל כ-תוספי וורדפרס שלכל אחד מהם מטרה אחרת בהליך התכנון, הבנייה והעיצוב של האתר.

כיום, בניית אתרים בוורדפרס נעשית באמצעות שימוש בתוספים עיקריים המאפשרים בין היתר: הטמעה של סרטוני וידאו וגלריית תמונות באתר, התאמה רספונסיבית של האתר (דבר המאפשר גלישה באתר גם באמצעות טלפונים חכמים), שדרוג מערכות אבטחת המידע של האתר ואפילו תוספי וורדפרס המיועדים לצרכי קידום אורגני של האתר במנועי החיפוש.

תוספי הוורדפרס מפותחים על ידי קהילת מפתחים בינלאומית, כאשר ניתן למצוא תוספים המותאמים לצרכי האתר בהתאם לאופיו וגודלו, וזאת במקביל לתבניות עיצוב מובנות ולאפשרויות עיצוב בהתאמה אישית אותן ניתן ליצור עבור אתרי וורדפרס כאלו ואחרים. חשוב לציין שאת אתרי הוורדפרס ניתן לבנות גם כדף גלילה מרכזי וגם כאתר בו מוצגים מספר דפי אינטרנט בדומה לאתרי אינטרנט הנבנים באמצעות מערכות שאינן וורדפרס.

אתרי וורדפרס  – כל היתרונות

אתר אינטרנט הנבנה באמצעות מערכת וורדפרס, מאפשר לבעלי האתר ליהנות ממספר יתרונות מובהקים הכוללים בין היתר: אתר אינטרנט המשלב בתוכו מערכת דינמית לניהול התוכן, אתר אינטרנט המותאם לכל אמצעי הגלישה הקיימים (מחשבים נייחים/ניידים, טלפונים סלולאריים, טאבלטים וכו), אתר אינטרנט מבוסס יכולת קידום במנועי החיפוש ויתרונות נוספים אותם ניתן להשיג באמצעות הטמעת תוספי וורדפרס המותאמים לצרכי האתר ולצרכי חווית הגלישה בו על ידי קהל הגולשים ברשת.

עוד מאמרים בנושא

אתר תדמית
בני פרץ

אתר תדמית

ברשת האינטרנט קיימים סוגים שונים של אתרים. חשוב לדעת זאת מאחר וחברה שמתמחה בבניית אתרים מציגה אפשרויות ממוקדות מאוד לבניית כל אתר בהתאם למטרה שלשמה

קרא עוד »
בני פרץ

אתר וורדפרס

אתר וורדפרס נוח ומרשים מחכה לכם כבר עכשיו רבים מבינים היום מדוע יש סיבות רבות להקים אתר עם מערכת וורדפרס. מדובר במערכת נוחה מאוד שמוכרת

קרא עוד »
בני פרץ

אתר לעורכי דין

מקצוע כמו עורך דין הוא כזה שמפנה את העוסקים בו לתחומים רבים. הכוונה היא שאנו יכולים למצוא עורכי דין שמתמחים בתחום הנדל"ן, כאלו שמתמחים בדיני

קרא עוד »

התקדמו לאתר וורדפרס

אתר תדמית 3000₪ בלבד!

דילוג לתוכן